Producenci
Promocje
Cubetto Crystal – 80x100x90mm - Kinkiet WYPRZEDAŻ
Cubetto Crystal – 80x100x90mm - Kinkiet WYPRZEDAŻ
729,80 zł 421,90 zł (94,81 €) 593,33 zł 343,01 zł (77,08 €)
szt.
Alu Box – 178x100x95mm - Lampa wpuszczana WYPRZEDAŻ
Alu Box – 178x100x95mm - Lampa wpuszczana WYPRZEDAŻ
189,00 zł 156,00 zł 153,66 zł 126,83 zł
szt.
Pancake czarny – 220x205x95mm - Kinkiet WYPRZEDAŻ
Pancake czarny – 220x205x95mm - Kinkiet WYPRZEDAŻ
229,00 zł 185,99 zł 186,18 zł 151,21 zł
szt.
Quadro – 300x300x90mm - Plafon WYPRZEDAŻ
Quadro – 300x300x90mm - Plafon WYPRZEDAŻ
376,00 zł 308,00 zł 305,69 zł 250,41 zł
szt.
Vega – 600x150x1100mm - Lampa wisząca wenge WYPRZEDAŻ
Vega – 600x150x1100mm - Lampa wisząca wenge WYPRZEDAŻ
619,00 zł 470,44 zł 503,25 zł 382,47 zł
szt.
Geneve – 500x460x1400mm - Lampa wisząca bordo WYPRZEDAŻ
Geneve – 500x460x1400mm - Lampa wisząca bordo WYPRZEDAŻ
809,00 zł 614,84 zł 657,72 zł 499,87 zł
szt.
Inao Inciso – 550x150mm - Lampa sufitowa- plafon WYPRZEDAŻ
Inao Inciso – 550x150mm - Lampa sufitowa- plafon WYPRZEDAŻ
1 499,00 zł 1 066,00 zł 1 218,70 zł 866,67 zł
szt.
Mochi – 380x320x2000mm - Lampa wisząca WYPRZEDAŻ
Mochi – 380x320x2000mm - Lampa wisząca WYPRZEDAŻ
1 414,34 zł 1 016,56 zł (228,44 €) 1 149,87 zł 826,47 zł (185,72 €)
szt.
Triangle – 1600x310mm - Lampa stojąca WYPRZEDAŻ
Triangle – 1600x310mm - Lampa stojąca WYPRZEDAŻ
730,00 zł 528,00 zł 593,50 zł 429,27 zł
szt.
Salisburgo – 400x110mm - Plafon WYPRZEDAŻ
Salisburgo – 400x110mm - Plafon WYPRZEDAŻ
946,00 zł 612,06 zł 769,11 zł 497,61 zł
szt.
New York – 500x260mm - Lampa stojąca WYPRZEDAŻ
New York – 500x260mm - Lampa stojąca WYPRZEDAŻ
999,00 zł 455,04 zł 812,20 zł 369,95 zł
szt.
Korytko niskie 20 + szkło – 100x100x200mm - Kinkiet WYPRZEDAŻ
Korytko niskie 20 + szkło – 100x100x200mm - Kinkiet WYPRZEDAŻ
133,00 zł 113,05 zł 108,13 zł 91,91 zł
szt.
Gwarancja

Ogólne Warunki Gwarancji na zakupione Towary

Wszystkie towary posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy.

W przypadku kiedy wraz z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna producenta lub importera, napraw gwarancyjnych dokonuje sieć autoryzowanych serwisów, których adresy są podane na karcie gwarancyjnej, zgodnie z zasadami zawartymi w karcie gwarancyjnej.

W pozostałych przypadkach naprawy gwarancyjne realizowane są przez firmę Seven Points.

Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować najlepiej w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie (okablowanie, instrukcje, itp.).

Produkt musi być dostarczony w dobrze zabezpieczonym opakowaniu, a ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujący.

Gwarancją są objęte produkty nie mające uszkodzeń mechanicznych i nie posiadają oznak ingerencji.

W przypadku nie spełnienia powyższych warunków reklamowany sprzęt będzie odsyłany na koszt adresata.

Prosimy dołączyć również kopię dokumentu zakupu i opis problemu i odesłać na adres:

FHU Seven Points
ul. Dąbrowskiego 6
87-100 Toruń

Koszty dostarczenia reklamowanego towaru ponosi firma Seven Points, jednak wyłącznie za pośrednictwem spedytora UPS Polska, któremu osobiście zleca odbiór przesyłki w umówionym wcześniej z Klientem terminie i czasie. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.

Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie do 21 dni od daty dostarczenia towaru do Sklepu.

W przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy u dostawcy z zagranicy termin załatwienia reklamacji może ulec przedłużeniu o 30 dni roboczych. Okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas zużyty na naprawę.

Jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu zaprzestania produkcji), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.

W przypadku towarów wadliwych bądź uszkodzonych fabrycznie gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem pisemnego zgłoszenia uszkodzenia
lub telefonicznie w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki (tel. 56 477 93 52 ).

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności dostarczyciela. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.

W wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości prosimy korzystać w pierwszej kolejności z poczty salonlamp(at)salonlamp.pl

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl